برند ویولن والنسیا یکی از انتخاب‌های مهم برای شروع یادگیری ویولن است. با توجه به کیفیت پایین ویولن‌های زه نایلونی مبتدی که پیش‌تر در بازار موجود بود، ویولن والنسیا برای ارائه‌ی ویولن دانشجویی با کیفیت استثنایی و قیمت مناسب ویولن‌هایی که برای قابلیت پخش عالی و ساخته شده با بالاترین استانداردهای ساخت ممکن به فروش می‌رسد.

والنسیا در حال حاضر از جمله معروف‌ترین برندهای فروش ویولن در بسیاری از کشورها و احتمالا در جهان است. ویولن والنسیا بهترین ارزش برای پول را در بازار نشان می‌دهد!

ویولن والنسیا مانند پیشینیان خود، اما بر خلاف پسر عموی خود ویولن، صفحه انگشتی بدون فرت دارد. رشته‌های آن به گیره‌های کوک و به دمی که از روی پلی می‌گذرد و توسط فشار سیم‌ها در جای خود نگه داشته شده، متصل شده است. پل ارتعاشات سیم‌ها را به شکم ویولن یا تخته صدا که از کاج ساخته شده و صدا را تقویت می‌کند، منتقل می‌کند. در داخل ساز، زیر پایه پل و بین شکم و پشت ویولن که از افرا ساخته شده است، پایه صدا قرار دارد، چوب نازکی از کاج که ارتعاشات سیم را به پشت ساز منتقل می‌کند و به این ویژگی کمک می‌کند. یک نوار چوبی باریک که در طول ساز کشیده شده و به داخل می‌رود، به رزونانس ساز کمک می‌کند. دیواره‌های جانبی این ساز از افرا و با خط کاج ساخته شده‌اند.

قیمت ویولن والنسیا

قیمت ویولن والنسیا در بازار موسیقی، بین سه میلیون تومان تا هشت میلیون تومان معامله می‌شود. البته قیمت‌ها در بازار موسیقی متغیر و پرنوسان اند. بهترین کار این است که پیش از خرید از آخرین قیمت‌ها در بازار روز موسیقی مطلع شوید. 

قیمت ویولن والنسیا در بازار دست دوم فروشی

راستش را بخواهید قیمت این ویولن در بازار دست دوم فروشی ویولن و در دیوار تفاوت چندانی با ویولن‌های نو ندارد. قیمت‌ها از دو میلیون تومان شروع می شود و تا چهار میلیون تومان بالا می‌رود. در انتخاب ویولن‌های دست دوم دقت کنید. گاهی دست دوم‌ها از سازهای نو بهتر، و گاهی نیز دارای کیفیت بدتری هستند. حتما نکات لازم را در نظر بگیرید و سپس دست به خرید بزنید.

برای یادگیری این ساز اسرارآمیز و دلربا آماده هستی؟ امروز با مجموعه آموزش ویولن خنیاگر شروع کن و از پیشرفت و یادگیری لذت ببر.

ویولن خنیاگر