دانلود سه کتاب آموزش گیتار

در این مطلب سه کتاب برای آموزش گیتار کلاسیک و پاپ را برای دانلود در اختیار شما قرار داده‌ایم. یکی از این کتاب‌ها، کتاب آموزش گیتار یاسین رحمانی است که از صفر تا صد یادگیری گیتار را به طور کامل از اصطلاحات اولیه تا آکوردگیری و ریتم‌نوازی، آموزش داده است. اگر به تازگی شروع به یادگیری ساز گیتار کرده اید این کتاب می‌تواند کتاب بسیار مفید و تاثیرگذاری در پیشرفت شما باشد. دو کتاب دیگر نیز با نام‌های “آموزش و یادگیری آکوردهای گیتار” و یک کتاب ۵۵ صفحه‌ای به زبان انگلیسی می‌باشند.

شما می‌توانید علاوه بر کتاب‌هایی که سر کلاس معرفی می‌شوند از کتاب‌های دیگر نیز در آموزش گیتار استفاده کنید. البته نباید فراموش کرد که مهم‌ترین نکته در آموزش گیتار پاپ و کلاسیک مدرس مناسب و با کیفیت است تا بتواند مشکلات سر راه را برای شما پیش‌بینی کند. تجربه آموزگار بسیار مهم‌تر از شیوه آموزش و کتب تدریسی است. پیش‌تر خنیاگر، مجموعه آموزش گیتار کلاسیک با تدریس فرهاد اسعدیان، یکی از بهترین و مجرب‌ترین اساتید گیتار در ایران تهیه و تدوین کرده که مجموعه آموزشی بی‌نظیر در این زمینه است.

دانلود آموزش و یادگیری آکوردهای گیتار 

کتاب آموزش گیتار یاسین رحمانی 

دانلود کتاب آموزش گیتار به زبان انگلیسی – ۱

کتاب آموزش گیتار به زبان انگلیسی – ۲ 

آکوردشناسی گیتار آنتوان پولین

آنتوان پولین یکی از نوازندگان حرفه ای گیتار است که در این کتاب به معرفی و توضیح آکوردهای اصلی گیتار پرداخته است و این آکوردها را به شکل تصویری درآورده است. آکوردهای خانواده ی D, C, و E از جمله سرفصل های این کتاب هستند. 

Guitar for dummies

آموزش گیتار دامیز (یا آموزش گیتار برای افراد مبتدی) تمام مباحثی که برای نواختن گیتار لازم است، از طریه ی کوک کردن، نوازندگی و حتی مراقبت از گیتار توضیح می دهد و برای هنرجویان مبتدی و حتی متوسط، کتابی بسیار مهم است. 

آموزش گیتار کلاسیک لیلی افشار

کتاب آموزش گیتار کلاسیک نوشته ی خانم لیلی افشار برای افراد در دوره ی ابتدایی تا متوسطه ی آموزش گیتار مناسب است. این کتاب که شامل هشت فصل می باشد، می تواند مبنای خوبی برای یادگیری تکنیک های گیتار و تثوری موسیقی باشد. این کتاب کمبودهایی را که در زمینه ی منابع لازم برای یادگیری گیتار وجود داشته است را تا حدودی جبران کرده است. 

راهنمای تکنیک گیتار کلاسیک

این کتاب به توضیح مفاهیم مهم گیتار کلاسیک پرداخته است و تمرین های خیلی خوبی برای قدرتمند شدن دست چپ و راست نوازنده مطرح می کند. این کتاب همچنین روی تمرکز نوازنده بر روی نواختن قطعه تاکید می کند و تمرین هایی برای تقویت این ویژگی پیشنهاد می دهدو البته این کتاب بیشتر برای هنرجویان دوره های متوسط و بالاتر مناسب است و ممکن است برای هنرجویان مبتدی خیلی مناسب نباشد. 

کتاب مکتب گیتار سوزوکی

کتاب مکتب گیتار سوزوکی توسط یک گروه از نوازندگان و محققان، طی چندین سال و در شرگت سامی ریچارد تالیف شده است. این کتاب، چندین بار مورد آزمایش و بازبینی قرار گرفته است و اتودها و قطعات به شکلی انتخاب شده و کنار هم قرار گرفته اند که مسیری هموار برای یادگیری گیتار پیش روی هنرجو قرار دهد. 

کتاب متد گیتار آکسفورد

از معروف ترین کتاب های آموزش گیتار، کتاب متد گیتار آکسفورد است. تمرینات این کتاب، قطعات مختلف و متنوعی از فرهنگ ها و سلیقه های مختلف است. نکات مختلفی از جمله یادگیری نت های روی دسته گیتار، تکنیک های دست چپ و راست، آکوردها و آرپژها آموزش داده می شود. 

همانطور که می دانید با مطالعه کتاب آموزش گیتار به تنهایی قادر به نواختن گیتار نخواهید بود، و نیاز به استاد و دوره ای آموزشی دارید.

 همین حالا با مجموعه آموزش گیتار کلاسیک آغاز کنید و ایمان داشته باشید که با تلاش و پشتکار، می‌توانید این ساز را یاد بگیرید و از آن لذت ببرید.

گیتار کلاسیک خنیاگر